sábado, 21 de enero de 2012

NIÑOSDEMARTE AL FACEBOOK

Perdoneu la desconexió!!!! Hi ha hagut un temps en que no he pogut entrar al blog pel tema pasword i em sap greu que la gent pensi que he desaparegut del mapa!!! Tot i que mai se sap quan arrivarà el dia en que els artesans siguem totalment aniquilats, però de moment jo aqui estic: lluitant pel meu somni!!! Com ja us vaig informar anteriorment FOPPISH ha canviat de nom i ara la marca registrada és NIÑOSDEMARTE. Aleshores podreu seguir els meus passos al Facebook niñosdemarte


En aquesta pàgina vaig informant de les fires que anem fent, de les novetats (nous dissenys, nous productes, noves coleccions etc) També hi ha algún que altre sorteig....així que de moment, allà serà el nostre llòc de trobada mentre no tingui el tema pàgina web més lligadet. (Les coses no són fàcils i tenim que tenir paciència!!!!!) Doncs vinga! Espero que ens anem "veient" més sovint a partir d'ara!

Petonassos!!!!

Maite

No hay comentarios:

Publicar un comentario