miércoles, 10 de agosto de 2011

"FOPPISH" DESAPAREIX I NEIX "NIÑOSDEMARTE"





Doncs bé, finalment ja us puc informar que ara les meves samarretes ja tenen marca registrada!!! A partir d'ara el nom serà niñosdemarte . I per què? (us preguntareu) doncs perquè FOPPISH ha evolucionat i amb la idea de créixer dins del món virtual era necessari aquest canvi. )





De fet el nom de FOPPISH , en els seus inicis, va ser un nom triat de manera totalment a l'atzar i que no significava res en especial, apart de que era molt difícil de recordar i escriure correctament.)





En aquest cas, niñosdemarte ha estat un "nom buscat amb molt de carinyo" i que per mi té un significat molt especial , donat que és un joc de paraules que fan un petit homenatge a una personeta molt important per mi. A més a més, el nom té un punt "fashion" que m'agrada. No sé, vosaltres què en penseu?





La filosofia és la mateixa: fer feliços als que vesteixen una samarreta o el que sigui amb els meus dibuixos de ninos pintants un a un amb molta paciència i sobretot amb molt de carinyo i buscant sempre un disseny original, actual i de qualitat en les nostres samarretes , vestidets ,bosses etc.





Volia donar les gracies, una vegada més, als meus clients fidels que, tot i aquests temps de crisi,continuen confiant en el nostre producte i fent possible que la Artesania no desaparegui fàcilment. Així que en nom dels meus petits personatges i en el meu propi: Gracies!!!





Aviat us informaré de la nova web on podreu tenir-me localitzada, de mentres...aniré informant desde aquí de tots els meus petits avanços (petits perquè al ser artesana, no em queda més remei) però espero que poc a poc poguem arribar a molta més gent!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario